keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Ostoksia ja selittelyä

Long time, no see vois todellaki olla tänkin postauksen nimi ja oikeestaan koko blogin, koska postauksien välit vaan kasvaa ja kasvaa... En kuitenkaan jaksa pyydellä sitä anteeks, koska omaksi iloksenihan mä tätä kirjotan eikä lukijamääräkään päätä huimaa:D 

Mutta asiasta kolmanteen ajattelin tässä postauksessa esitellä vähän uusia juttuja, mitä oon kotiuttanu. Jos noita nyt uusiks enää voi sanoo.Mutta osa on kuluneen kuukauden ostoksia ja osa tuliasia äitin Puolan matkalta. En jaksanut laittaa noihin hintoja enkä ostopaikkoja, mutta saa kysyy jos sattuisin tietämään/muistamaan! 

Välillä mietin miks ees pidän blogia, sillä tälläsii samantyylisii lifestyle- blogeja on joka toisella mun ikäsellä ja tulee mieleen miks jotain ees kiinnostais mun elämä. Ja kirjottaminenkin tökkii välillä niin pahasti, että postaus jää tekemättä. Mutta jos kesä tois mukanaan vähän inspiraatiota ja kuvattavaa, niin ehkä tää tästä. Mutta sitä vaan, että älkää välittäkö tälläisistä väliaikaisista taantumakausista:)

-Arna

2 kommenttia:

  1. Uuuu mistä noi sortsit on?:) ja mua ainki kiinnostaa sun elämä<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on just sieltä Puolasta niin en tiiä:/ mut no sähän oot perillä siitä muutenkin:D<3

      Poista