lauantai 5. tammikuuta 2013

Ihan pihalla


Oon ihan pihalla. En tajua miten tätä bloggeria käytetään. En tajua miks noi otsikot on sinisiä ja mitä tarkoittaa tunniste. Mutta ehkä mä vielä opin. Jostainhan on aloitettava.

Jonkinlainen esittely itsestäni olisi varmaan tarpeen, vaikka en uskokaan että kukaan muu kuin mun tutut tätä blogia lukeekaan. Anyways mun nimi on Arna ja oon 17-vuotias lukiolainen Tampereelta. Aloitin blogin, koska oon jo kauan halunnut sitä ja uskon että tää tuo lisää motivaatioo valokuvaukseen. Vaikka olisikin kiva saada lukijoita niin kirjoitan tätä blogia lähinnä omaksi ilokseni. Ja jos kieliopillisesti täydellinen teksti on sinulle tärkeää, olen pahoillani. Äikkä ei todellakaan ole vahva puoleni ja blogini painottuukin enemmän valokuviin:)

Hyvää uutta vuotta!

-Arna

8 kommenttia:

  1. Valokuvalliset blogit on aina kivempia! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep!:) Kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa;)

      Poista
  2. Heei vähä kiva kun nyt alotit tän blogin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep:) Vihdoinkin sain aikaseks:D Ootan jo millon pääsen sun blogia seurailee;)

      Poista
  3. No mullei oo hyvää kameraa tai ees konetta:D että saattaapi olla että mun blogia ei tuu:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii:( mutta onhan sulla padi ja digikamera! Mutta ehkä sitten joskus:)

      Poista